·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2026 14:39 Molière’in Cimri’si tek kelimeyle harikaydı! Kitabı resmen kahkahalar atarak takip ettim. Türü tiyatro eseri olduğu için su gibi akıp gitti, bittiğinde 'Keşke biraz daha sürseydi' demekten kendimi alamadım. Harpagon’un o meşhur altın sandığına olan tutkusu ve düştüğü durumlar unutulmaz. Harpagon yaşasaydı, muhtemelen bu incelemeyi okumak için harcadığın internet paketine bile "Masraf!" diye bağırırdı.