·629 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2026 15:31 İlk iki kitaba göre gerçekten daha akıcı bi kitaptı. Uzun betimlemeler o kadar başarılıydı ki resmen beni o mekanlara ışınladı. Sıkıldığını söyleyenler çok ama ben aksine zevkle okudum. Çukurovayı, insanlarını anlayabilmek için şahane bi kitap bence. Bir de fark ettiğim bi şey var bu kitapta yine hatırladım o da her devirde insanlar zamanın ne kadar kötü olduğundan, eski iyilik ve esaslı insanların artık var olmadığına üzülüyorlar. Daha önemli olan şey gerçekten iyi olan insanları ayırt edip onların kıymetini bilerek, onlarla umut bularak nefes alabilmek.