272.sayfadan yazıyorum;
Game of Thrones 3.sezon 9.bölümde Robb Stark'ın uğradığı o büyük ihanet, dizinin en yıkıcı sahnelerinden birisi olan Kızıl Düğün...
O bölümde yaşadığım hissin, üzüntünün, nefretin tam olarak aynısını yaşıyorum şu an ve zihnimde Alice'in haykırdığı şu cümleler epey uzun süre kalacak gibi:
''Ah sevgilim, hayatımın tek aşkı... hoşça kal... hiç bilemeyeceksin... nasıl da hayranlıkla sevdiğimi... elveda!''