·301 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2026 21:31 Harika bir Uygur masalıyla başladı. Keşke tüm kitap böyle devam etseydi diye içimden geçirmedim değil. Romanımızın başkahramanı Selim Pusat. Antikahramanların en korkuncu. Mükemmel yazılmış, onu okurken başıma ağrılar girdi. Postmodern romanın ilk örneklerinden olmasına rağmen çok iyi yazılmış fakat yer yer anlatıcının önüne yazar geçmiş ve bu kurmacayı bence zedelemiş. Romanda en sevdiğim kahraman kesinlikle Ayşe idi. Fakat çürük bir kolu kesmediği daha doğrusu kesemediği için benim fikrimce hayatı mahvoldu. Roman merak uyandırıcı ve anlamlandırmaya çalışırken baş ağrısı yaratan cinsten. Oldukça sevdim. Selim hariç.