·304 syf.····Okunma: 06 Mayıs 2026 05:29 Kitabı bayadır merak ediyordum. Baya övülen yorum gördükçe daha da merak etmeye başlamıştım. Kitap kötü mü hayır sadece benim açımdan çok ortalamaydı. Çok fazla sevmedim. Kız karakterimiz ( benim açımdan bile çok aşırı iyiydi.) kısa çerezlik bir kitaptı.