Çok umutlu değilim kitaptan açıkcası ama yine de merak ettiğim bir kitap olduğu için arkadaşımdan alıp okumaya karar verdim, beğenirsem devamını alıcamm
Benim sevdiğim bir seri ama böyle çok kaliteli olduğunu da söyleyemem, kızıl kraliçenin neredeyse aynısı sadece romantik kısmı daha ağır basıyor. Yine de mantığını bıraktığında keyif alabileceğini düşünüyorum aljdkfjf 💖 keyifli okumalarr