·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2026 00:00 Öncelikle selamlarrrrrr!
Kitap akıyor. Yazım dili ne basit ne ağır. Karakterde şımarık ve çapkın. Cidden tam olması gerektiği gibi yazılmış. Kurgu da çok güzel ancak ilk kitap daha ilişki odaklı. Kadının güçlü olmasıda aşırı iyi. Bence çok iyi bir kitaptı. Herkese önerimdir. Sonu da aşırı iyiydi. İkinci kitabı üstüme fırlatın. Miras ve şirket oyunları, entrikalar çok iyi yazılmıştı.