·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2026 22:40 Selam, yazarın ilk kitabıyla geldim. Dizisini izlememiştim zaten her zaman kitaplar önceliğimdir ama sosyal medyadan bildiğim bir kaç sahnesi vardı. Yine gerçeği epey yansıtmışlar sanırım. Kitaba Gülseren Hocanın yazım diline bayıldım. Hem edebi hemde bilgilendirici bir yanı var. Diziye uyarlamam Kırmızı odayı izlemiştim biraz ona çok benzettim bu aşınalik bana kitabı su gibi okuttu. En kısa zamanda diğer kitaplarını da edinip okuyacağım. Nalan…. Ah Nalan… o kadar hüzünlü bir kitaptı ki o kadar öğretici. Sevginin ne büyük anlamlar taşıdığını, doğduğumuz evin de kaderimiz üzerinde ne büyük bir etkisi olduğunu nasıl güzel açıklamış yazar. Bayıldım. İşin daha acayip yanı bu hikayenin gerçek olması. Bunu düşündükçe insanın içi açıyor. Ne hayatlar ne acılar var bu dünyada. Bazı insanlar da acı ile yoğruluyor. Seve seve okuduğum bir kitap oldu. Kesinlikte önerimdir.