10/10
·430 syf.··
2026 16. kitabı
Okuduğum satırların yaşanmış olması beni o kadar yaraladı ki … Keşke; keşke bu kadar yalnız olmasaydık… Yaşanmış soykırımı, yapılan haksızlıkları “etnik temizlik” adı altında soydaşlarımızı kan gölünde yalnızlığa boğmaları.Çok acı…
SevdalinkaAyşe Kulin · Everest Yayınları · 201615,3bin okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.