Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2026 01:01 Neden harekete geçemiyoruz, üzerimizdeki atalet neden kalkmıyor?
Hataların defalarca yapsan ne kaybedersin, bir gün düzeltecek olman senin, istikrarlı bir hayat mücadeleden kaynaklanır, hiç bir şey yapmamak en riskli seçenektir...
Mükemmel olmak zorunda değilsin, kendinin en iyi halini her zaman yaşatamazsin, inişler olur çıkışlar olur bunu kabul edecek bir zihne sahipsen bu hastalığı virüs olarak yasatamazsin bedeninde, ruhunda... Bu hastalığı yenip hatalarindan ders alıp, kendine döndüğünde bu hayatın hizmetçisi değil, bir misafiri olarak hayattan alacağını alır mutlu anlarinla yaşayıp feyz alırsın.