Kitabı okumaya başladığımda psikolojik ve duygusal olarak gerçekten iyi hissetmediğim bir dönemdeydim.Kitapta çeşitli tesellilerle insanın başına gelen musibet ve kötü olayları isyan ve inkarla karşılamamasını ve hepsinin iyi ve güzel şeyler kadar bizim için hayırlı olduğunu,dünyanın gelip geçici ve gözümüzde büyüttüğümüz en büyük musibetlerin bile bizim için geçici imtihanlar olduğunu anlatıyor.Kitabı bitirdiğimde gerçekten kendimi çok daha iyi hissettiğimi farkettim.Öneren kişiye çok teşekkürlerimi ilettim.Herkes okumalı