·312 syf.····Okunma: 18 Mayıs 2026 00:00 Ateş serisinin ilk kitabı olan Karanlık Ateş, günümüzde geçen ama benim için çok farklı atmosfere sahip bir fantastikti. Yazarın Faeleri kullanarak oluşturduğu dünya eşsiz ve okunması çok zevkliydi. Betimlemeleri öyle bir yazmış ki bazı yerlerde kesinlikle dehşete kapıldım. Hikaye yetişkin içeriklere sahip olsa da aşk bakımından büyük bir slow burn içeriyor ki bu çok hoşuma gitti. Günümüzde yazılmış fantastik serilerde bunu artık pek fazla bulamıyorum çünkü.
Kitabın evrenini sevsem de yazar bazı yerlerde baş karakter Mac üzerinden çok fazla gereksiz detaya girmişti bence. Yani ortada büyük bir gizem varken buraları neden okuyorum dedim bazı yerlerde. Eski bir seri olmasından kaynaklı o dönemin yazım dili olsa da yine de rahatsız oldum ne yazık ki.