Ahmed arif .
“Seni, baharmışın gibi düşünüyorum, Seni, Diyarbekir gibi, Nelere, nelere baskın gelmez ki Seni düşünmenin tadı...”.
Şiir
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.