O yar benim kime ne? Kul Nesimi
Sofular haram demişler Bu aşkın şarabına Ben doldurur ben içerim Günah benim kime ne Ben melâmet hırkasını Kendim giydim eğnime Ar ü namus şişesini Taşa çaldım kime ne Kul Nesimi youtu.be/vLxrS5ktWPU?si=... youtu.be/ef83ayxLaGY?si=... youtu.be/cmeBhuqHNT0?si=...
Şiir
·1 alıntı·
200 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dinlemeyi çok sevdiğim eserlerden biri🙂 Hatırlattığınız ne iyi oldu gideyim de dinleyeyim hayırlı geceler 🙂
Keyf’Le dinleyiniz… Çok çok aşırı güzel bir eserdir…🖋️🎶🌹🌹🌹