Hikayesi dizi gibi ilerliyor , okurken bütün karakterlerle istemsizce empati kurmaya başlıyorsunuz.Sonrasında ise bu karakterler sanki yakınlarımızda da varmış hissiyatı veriyor ve daha sonra hikaye farklı bir şekilde son buluyor. Kitabın akıcılığı çok güzel en bastada dediğim gibi sanki bir dizi izliyormuş gibi olması, karakterlerin ve hikayenin yabancı gelmemesi kitabı daha keyifli hale getiriyor .Hikayenin devamının olmasını isterdim.