·158 syf.····Okunma: 21 Mayıs 2026 19:47 Severek okudum ve dizisinide beğenmiştim.
Kendimi tüm acemiliğimle atandığımda hissettiğim duygularda buldum.Her ne kadar eğitim alsakta stajlar yapsakta direkt meslekte sahada olmak başkadır.Bunu burda genç doktor Bomgard'ın kendisinde de gördük. Bir yandan Rusya'nın zorlu kış şartları ile ücra bir köyünde uğraşırken bir yandan da halkın cahil ve batıl inançları ile mücadele eder ve sonunda kendini yetiştirirken yerine gelen doktorumuz bu kadar başarılı değildir.