·368 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2026 15:07 Depresyon ve kaygılarımızda yalnız değiliz. Metroda karşımızda oturan da, bahçesinde çiçeğini eken de bu konudan muzdarip. Bu tek başına sırtına yüklenen yük değil, toplumca sırtlamamamız gereken bir bulantı veya bir nevi sinyal. Ancak öyle iyileşebiliriz. Kulak verelim birbirimize başka türlü duyamıyoruz. Psikolojiye ilgisi olan herkese gönülden öneriyorum. İyi okumalar.