Puan vermedi·416 syf.··
2026 10. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 22 Mayıs 2026 20:44
(SPOİLER içeren yorum !!!) Kitabı dinlemeyi bitirdim. Judith Mcnaught'ın kitaplarını liseden beri okuyorum. Uzun zamandır okumamıştım. Kitaplarındaki sevdiğim havayı solumak eski bir tanıdığa rastlamışım gibi hissettirdi. Jennifer Melbrick karakteri Judith Mcnaught'ın yazdığı en sevdiğim kadın karakter oldu. Yaşı küçük bir karakter olmasına rağmen çok aklı başındaydı. Farkındalığı kuvvetli olan ayağı yere basan kadın karakterleri seviyorum. Kitabın diğer karakterlerine söyleyecek çok kızgın sözlerim var (Eleanor hala hariç). Hepsi de toksik, kin nefret ve pis zihniyetli varlıklar. Özellikle de Jennifer'ın babası, Royce ve kızları manastırdan kaçırarak bu olayların başlangıcı olan Royce'un kardeşi Stefan. Ayrıca 17 yaşındaki bir kızla 29 yaşındaki bir adamı karı koca fikri yapmak Judith Mcnaught'a hiç yakıştıramadığım bir hareketti. Bu bir tarihi aşk romanı tarihte bunların olması gayet normaldi diye düşünebilirsiniz. Fakat normal olması doğru olduğu anlamına gelmiyor. Ayrıca bu 29 yaşındaki adamın kızla birlikte olmak için onu kardeşiyle tehdit etmesi sonra hem Jennifer'ın (aklı başında olmadığı tek hatası buydu, ki en büyüğü) hem de Brenna'nın kendilerini kaçıran Westermoreland kardeşlere (Royce ve Stefan) aşık olmaları kanımı dondurdu. Tüüüm bu olumsuzlukların yanında çok sürükleyici bir kitaptı. Özellikle son bölümlerde yaşananlar nefesimi kesti. Eski yorum: Şuan kitabı dinlemeye devam ediyorum ama içimden Royce'u evire çevire dövmek geliyor. Kitabı bitirdiğimde bolca yorum yapacağım fakat şuanki yaptığı hareket o kadar saçma ki yani zaten evleniyorsunuz bir gün sonra rahip gelecek neden kızı kaçırıyorsun be adam iyice alıştınız siz de!?
Düşler KrallığıJudith McNaught · Epsilon Yayıncılık · 20071,366 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.