·55 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mayıs 2026 23:57 Ermiş sakin sakin insanın içine konuşan bir nasihat gibi geldi bana. Her bölümde aşk, evlilik, özgürlük, acı, çalışma gibi hayatın içinden konulara değinmesi, okurken düşünülmesi gereken noktalardı. Özellikle insanın zaten bildiği ama günlük hayatın içinde unuttuğu şeyleri tekrar hatırlatıyor gibi bir tarafı vardı. Dili sade ama anlamı derin; altını çizmelik çok fazla cümle barındırıyor. Kısa olmasına rağmen uzun süre insanın zihninde kalan, ara ara tekrar açılıp okunabilecek bir kitap bence.