Tek sıkıntısı kitlesiydi desem :) Kitabın konusu bence gayet yaratıcı, zaten direniş özgürlük arayışı muhabbetlerini çoook severim ben. Ilk kitabı heyecanla okudum. Zaten seri genel olarak kalın olduğu için ikinci kitabın uzun süre sonra çıkacağını biliyordum. Ikinci kitap çıktı. Zaten kitabın çıkmasından önce ki gün büyük bir kitap alışverişi yapmıştım. Bu yuzden kitap sonra ki aya kaldı. Ve bu bir ayda istisnasız her yerde, arkadaş çevremde, sosyal medyada, rastgele bir yerde bile Beyaz Leke 2 vardı. Bu asla kotu bir sey degil, ben yazarı çok seviyorum, ve bence bu coook buyuk bir başarı. Ama benim için okur olarak bu iyi degildi. Bir süre sonra her yerden spoi yemeye basladim. Neyse, bir sey olmaz, o kadar da buyuk bir spoi degildi diye diye gecistirdim. Ama arkadaşlarımla beraber otururken arkamızda oturan kisilerin sohbetine kulak misafiri olmak zorunda kalıp, ilk kitaptan beri cok merak ettigim hainin kim oldugunu ogrenince, bende de ikinci kitabı okuma istegi kalmadı. Sosyal Medyaya girdigim de tıkladığım en alakasız videonun yorumlarında bile "Tugay & Eftalya vibeee" yorumlarını gorunce kitlenin ne kadar bozdugunu anladım. Her Beyaz Leke okuyucusuna degildir bu laflarım. Bence de cok basarılı kurgulanmış bir kitap zaten. Onerebilirim :)))