8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2026 39. kitabı
Bu kitap ilk bakışta ilişkiler üzerine yazılmış gibi görünse de aslında insanın kendisiyle kurduğu ilişkiye de odaklanıyor. İçerisinde kendini tanıma, geçmiş yaşantıların bugünkü ilişkiler üzerindeki etkisi, iletişimde yapılan hatalar, öz değer ve duygusal farkındalık gibi konular ele alınıyor. Anlatımı sohbet havasında ilerlediği için ağır bir kişisel gelişim kitabı gibi hissettirmiyor. Günlük hayatta birçok insanın kendinden bir parça bulabileceği, ilişkiler kadar insanın iç dünyasına da dokunan bir içeriğe sahip. Açıkçası ben kişisel gelişim kitaplarını çok sık tercih eden biri değilim çünkü çoğu zaman bana fazla öğretici ve tekdüze geliyor. Sürekli bir şeyleri düzeltmen gerekiyormuş hissi veren kitaplardan çabuk uzaklaşıyorum. Ama bu kitapta öyle bir his yaşamadım. Daha samimi, daha sohbet eder gibi bir anlatımı vardı. Bu yüzden sayfalar rahat aktı.Evet, bazı bölümlerde benzer noktaların tekrarlandığını düşündüm ama anlatım tarzı akıcı olduğu için bu durum beni çok yormadı. Hatta yer yer altını çizmek istediğim, üzerine düşünüp kaldığım cümleler bile oldu. Özellikle insanın biraz kendine dönüp bakmasını sağlayan tarafını sevdim. Bu tarz kitaplarla aram çok iyi olmasa da bu kitabı gerçekten sevdim.
Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim - Ya Sen?Gamze Berberci Çelik · Arkadya Yayınları · 201788 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.