·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mayıs 2026 02:43 Tess Gerritsen yine harikalar yaratmış.
Serinin en sürükleyici kitaplarından biriydi benim için. Özellikle doğa atmosferi, “av-avcı” hissi ve sürekli diken üstünde tutan gerilim çok iyiydi. Katil konusunda birkaç kez fikir değiştirdim ve kitap beni güzel ters köşe yaptı.
En çok da Johnny karakterine üzüldüm... Herkesin suçlu gözüyle baktığı birinin aslında ne kadar trajik görünebildiğini çok iyi işlemişti. Serinin favori kitaplarımdandı.