Bu kitap gerçekten beklentimi karşılayan nadir kitaplardan. Siddhartha'nın Buda'nın öğretisini bile eksik bulaması ve red etmesi. Herkes kendi deneyimleyerek öğrenmeli diyor Siddhartha.
Bir de iyi-kötü, acı-sevinç, haz-bilgelik hepsi bir arada hayat ırmağında akar ve ayırt edilemez. Yani insan sadece mutlu zengin değil kötülük mutsuzlukta yaşaması lazım.
Kısaca bu kitap ciddi farkındalık oluşturan bir kitap. Daha önce hiçbir kitapta yakalayamadığım farkındalığı yakaladım bu kitapta. Ciddi anlamda okumanızı öneriyorum çok değerli çağdaşlarım ve okurdaşlarım.