·112 syf.····Okunma: 13 Nisan 2026 12:18 Kitaba ilk başladığım da çok sıkılmıştım, çok karışık gelmişti her şey ama bölümler ilerledikçe ve benim canım beynim kitaptaki metaforları anladıkça konunun içine girdiğimi hisettim ama çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. bir yerden sonra aşırı sıkıldım, sonlara doğruda kitabı bitirmek için okuduğumu hisettim maalesef. Kör alış yaptığım bir kitaptı. Vermek istediği mesajlar güzeldi ama bir süre sonra sıkıldım... Belki de sorun bendedir.