·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mayıs 2026 08:27 Soygun tam “bir bölüm daha okuyayım” derken kitabın yarısını bitirten türden olmuş .Kaşıkçı Elması etrafında dönen olaylar baya akıcı, ekip işi soygun havası da ayrı sarıyor. İskender Pala bu kez uzun uzun edebi betimlemeler yerine daha hızlı akan, olay odaklı bir anlatım seçmiş. O yüzden okuması çok rahat ama açıkçası yazarın diğer kitaplarına göre biraz daha zayıf kaldığını düşündüm. Özellikle o alıştığımız derinlik ve güçlü atmosfer burada daha azdı. Biraz daha uzun ve detaylı olsaymış çok daha etkileyici olabilirmiş. Yine de tarihi polisiye sevenler için keyifli ve akıcı bir kitap olmuş.