8/10
·360 syf.··
2018 52. kitabı
Bu kitap şu ana kadar okuduğum masallardan biraz farklıydı. Rus kültürünü ve onların geleneklerini anlamamı sağlayan bir masal kitabıydı. Tasarımı çok tatlı bir kitap ama içerisi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. İçerisinde hayaletler, şeytan, ifrit vb. Birçok öğe vardı. Masal okumayı seven bir insanım. Daha çok tatlı, sevimli masallar Rus masalları ise bunun aksine korkutucuydu. Ben bu tarz şeylerden (içerisindeki öğelerden bahsediyorum) korkan bir insanım. Normalde çok fazla korku/ gerilim türü bile okuyamam. Belki içinizde “Alt tarafı bir masal bunda korkacak ne var?” diyenler olabilir. Okursanız beni anlarsınız diyorum. Buna rağmen okudum kitabı. Çok akıcı bir dili vardı. Çabucak okuttu kendini (her ne kadar korkutsa da ) Rusların inanışları, kültürlerini öğrenmemi sağladı. Daha gerçekçi ve (yine söyleyeceğim ama) korkutucu masalları vardı. Ben yayınevinin çıkarttığı diğer masal kitaplarını da alıp okumayı düşünüyorum. Seveceğime inanıyorum. Masal kitaplarını seviyorsanız, biraz işin içinde ürpertici şeylerde olsun istiyorsanız sizlere önereceğim bir masal kitabıydı.
Rus MasallarıAnonim · Maya Kitap · 2021106 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.