ölüm saçan 'ölümlü" lamia'nın hikayesini okudum. güzel bir kitaptı. dil yoğundu. kelime oyunları muhteşemdi. postmodern roman okumamaya karar vermiştim. ama nazlıydın hanım pardon tezer özlü kadar çok sevdiğim esra pekin'e dayanamadım. "muhabbet kuşu" babanne "kınalı keklik" fadiş teyze ve kocası,çocukları, ikizlerin kuralları beni çok etkiledi.