Pumpkin spice kafe kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle benim en sevdiğim kitaplardan birisi olan Pumpkin spice kafenin yorumunu yapmaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Jeanie,patronunu ölü bulduktan sonra teyzesinin ona bıraktığı Pumpkin Spice Kafeyi devralır.Ne yapacağını bilemez,başarabilir miyim diye düşünür.Ancak orada Logan ile tanışır.Her zaman yardımcı olmaya çalışan ve daha ilk andan ondan hoşlanan Loganı istiyordur.Bir de birisi sürekli kafesine girmeye çalışıyordur onu bulmaya yardımcı olmaya gönüllü olan Logan kesinlikle hayatının aşkı olmasını beklemiyordur.Kendi yorumuma gelecek olursam,çoook güzeldi.Elimden bırakamadım.Sabah başladım akşam bitirdim.Yazım tarzı,kasaba halkı,Logan ile olan aşkları çook güzeldi.Bazı yorumlarda Loganın sürekli eski sevgilisinden bahsettiği yazıyordu ama ben katılmıyorum çünkü kalbi kırıldığı için tabii ki birkaç kere söyledi ama bu geri durmasına sebep olmadı.Jeanie için yaptıkları çok tatlıydı.Çok şeker bir kitap okudum ve artık en sevdiğim kitaplardan birisi.. :) Kapak tasarımları bu seriye aşık olmamı sağladı bu arada.. :) Şu anda ikinci kitabı okuyorum ve kesinlikle üçüncü ve dördüncü kitabı almayı düşünüyorum..Keşke 100 puan olsa hepsini bu kitaba verirdim öyle aşık oldum..Mükemmel kitabım başköşemde her zaman beni bekleyecek tabii yanımda kahvem ile.. :) 10/10 mükemmeldi..Okuyun okutturun :)
#pumpkinspicekafe
#myfavouritebook
#dreamharbor
#townromance
#loganandjeanie