Puan vermedi·174 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2026 00:02 Hikâye aslında kendi içinde çok fazla olay ya da karmaşa barındırmıyor. Günlük hayatın içindeki küçük zevkler gibi sade ama yine de merak uyandıran bir akışa sahip. Bu tarz sakin hikâyeleri okumayı hep sevmişimdir. Zihni yormayan, kendiliğinden akıp giden bu anlatılar bana yoğun bir günün ardından içilen keyif kahvesi gibi hissettiriyor.
Sakin olay akışının dışında dikkatimi çeken bir diğer nokta ise denizin taşıdığı anlam oldu. Belki de denizi hep eğlence ya da rahatlama yeri olarak görmeye alıştığım için, bu hikâyede bazı insanlar için bir yaşam nedeni olabileceğini fark etmek etkileyiciydi. Adada yaşayan insanların hayatlarını sürdürebilmek için denize muhtaç olmaları ve bu yüzden denizin hem iyi hem kötü yanlarını kabullenerek yaşamaya çalışmaları satır aralarına incelikle işlenmişti.
Belki de bazı şeyleri olduğu gibi kabul etmek de bir çabalama biçimidir.