8/10
·400 syf.··
2026 2. kitabı
Ben beğendim. Ama çokta abartılı bir beğenmeden bahsedemem. Olay örgüsü o dönemleri çok güzel yansıtmış. Karakterlerde bi o kadar güzel işlenmiş. Hiç beklemediğin bazı durumlar vardı. Bu da kitabın sürükleyiciliğini arttırmış. İlk 50 sayfa yavaş ilerliyor ama sonra kitabı bırakmak istemiyorsunuz. Açık ve sade bir anlatım... Kitap sondan başlıyıp sonra geriye dönüşler sunuyor. Şans verilmeli, şimdiden okuyacaklara iyi okumalar...
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.