·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Haziran 2026 15:30 Annie Ernaux'nun kitaplarının çoğunu okudum. Sanırım bir ya da iki kitabı kaldı okumadığım. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bu kitap içlerinde en zayıfı ya da - böyle demek olur mu bilmiyorum ama - en gereksiz olanı. Ernaux bir sosyolog gözüyle sürekli alışveriş yaptığı AVM benzeri bir alışveriş merkezini düzenli olarak gözlemlemiş. Bu kitap o gözlemlerden oluşuyor. İlgi çekici olduğunu söyleyemem. Belli ki yazarın külliyatında olduğu için dilimize çevrilmiş ve yayımlanmış. Yazarın hatırına yedi (7) puan verdiğimi söylemeliyim.