·225 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2024 20:07 Farkında mısınız, çoğumuz hiçbir şeyin farkında değiliz. Ya geçmişteyiz, ya gelecekte.. Oysa gerçek mânâda bir tek, şu an'dayız. Görünürde bunun farkındayız ama aslında değiliz. Geçmiş kesindir, gelecek ise belirsizdir. Şu an ise, farkında olduğumuz kadarıyla bizimdir! Sahip olduğumuz benliğin, hayatın akışında gerçekleştirdiğimiz reaksiyonların, bilinçli bir şekilde yaptığımızı zannettiğimiz eylemlerin.. Farkında değiliz! Dünya üzerindeki bütün karanlıklar, insanın kendi karanlık yanıyla hesaplaşmamasından ortaya çıkıyor. Çünkü dünyadaki bütün savaşlar, insanın kendi içerisindeki savaşlardan beslenir. Kendiyle kavgası olanın herkesle kavgası olur.. Peki biz bunun ne kadar farkındayız? Biraz mı? Hiç mi? Bana soracak olursanız "hiç" derim. Hiç.. Çünkü biraz farkında olunmaz. Ya farkındasın, ya farkında değilsin. Farkında olmadığımız içindir ki; hayatımızın çoğu zamanı bir şeyleri sorgulamak ile geçiyor.