Puan vermedi·216 syf.··
2026 4046. kitabı
Kitabı bitirdiğimde gerçekten kalbim paramparçaydı. Uzun zamandır bir kitap beni bu kadar duygusal olarak sarsmamıştı. “Kalp Lambası” adının hakkını sonuna kadar veriyor; karanlığın içinde küçücük bir ışığın bile insanı nasıl ayakta tutabildiğini o kadar güzel anlatıyor ki… Karakterlerin yaşadığı kırgınlıklar, hayal kırıklıkları ve iç çatışmalar bana çok gerçek geldi. Özellikle baş karakterin iç dünyası o kadar samimi aktarılmış ki, okurken kendimi onun yerine koymamak imkânsızdı. Bazı cümlelerin altını çize çize okudum çünkü tam kalbime dokundu. Acılarını, umutlarını, vazgeçişlerini ve yeniden ayağa kalkma çabasını iliklerime kadar hissettim. Yazarın dili akıcı ama bir o kadar da derin. Duyguyu abartmadan, sade ama etkileyici bir şekilde vermesi beni daha çok etkiledi. Gözlerimin dolduğu, hatta kitabı kapatıp bir süre hiçbir şey yapmadan düşündüğüm anlar oldu. “Kalp Lambası” benim için sadece bir roman değil; yaraların iyileşme sürecini, sevmenin cesaret istediğini ve insanın en karanlık anında bile içinde bir ışık taşıdığını hatırlatan bir hikâye oldu. Gerçekten çok etkileyiciydi… Kalbim kırık ama iyi ki okumuşum.
Kalp LambasıBanu Mushtaq · Budala Kitap · 2026943 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.