·123 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2026 13:27 Bir tarihe birebir tanıklık eden yazarın betimlemeleri bence Sebahattin Ali'den ve Yaşar Kemal den daha üstün. Çölde yaşanan savaşın çıplak yüzünü ve gerçekleri kelimeleri ile haykırıyor yazar. Tarihe meraklı insanların mutlaka okumaları gereken nadide eserlerden birisidir. Yaşasın Türk milleti demekten başka şey gelmiyor insanın içinden.