·536 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2026 23:31 Okurken zor bir başlangıç yaptığım ve ilerledikçe beni içine çeken, Dan Brown'un herkesçe okunması gereken eseri "Başlangıç"tan bahsetmek istiyorum. Öncelikle, kitap okurken kitabın ilk 100 sayfası introsuydu diyebilirim. Yazarımız bizi olay örgüsüne hazırlamaya çalışıyor; bunu yaparken bir yandan "Başla artık!" derken, aynı zamanda o introyla beraber kitaba daha sıkı sarılıyorsunuz. Ve bir anda, kitabın başlamadan bittiği hissine kapılmanıza yol açacak bir gelişme yaşanıyor. Bu gelişmeyle beraber artık kitabın yalnızca okuyucusu değil, romandaki karakterlerle yolculukta kendi içsel sesini sorgulamaya başlayan bir birey haline geliyorsunuz. Şimdiden okuyacak olan herkese iyi okumalar diliyorum. Ardından kendinize şunu sormanızı istiyorum: Sahiden, "Nereden geliyoruz, nereye gidiyoruz?"