·312 syf.····Okunma: 01 Haziran 2026 11:53 Uzun zamandır böyle güzel kurgulanmış bir hikaye okumamıştım,evet umutsuzluk içinde dönüp duran bir hikaye. Ama yazarın anlatımı o kadar iyi ki . Hikayeden kendinizi alamıyorsunuz. Ben bu zamanın insanı değilim diyenlere özellikle tavsiye ederim çünkü anca oyle düşünenlerin ruhuna dokunabilecek bir eser.Derviş Ali,Handan ve halide. Uzun süre aklımda kalacak karakterlerden. Her biri ruhumda yer edindi. Birkez da herkesin ebeveyn olmaması gerektiğini düşünüp durdum. Halide'nin babası ve annesi Reyhan hanımın buhranları o terk edişleri ve ruhsal sancılarının geride kalan 4 yeni yaşanmamış tertemiz hayatları nasıl etkilediğini görmek biraz üzücü olsa da kitabı cok beğendim. Kesinlikle yazılan bütün övgüleri hak ediyor .