Türk Edebiyatı öykülerinde/romanlarında tarif edemediğim bir enerji hissederim hep. Yazarların/şairlerin anlattığı insanlar bizden biri gibidir. Her karakterde kendimizi görürüz. Dünyaya, çevremize ve insanlara o karakterin gözüyle bakarız tekrar tekrar. Havada Bulut kitabı da bunları hissettirdi bana. Köpeğiyle konuşan adam; gezdiği sokakları, yemek yediği restaurantı, sevgilisini ve düşüncelerini en derininden anlatmış okuyucuya. Okurken kendinizi anlatıcının bir arkadaşıymış gibi hissediyorsunuz.
Havada BulutSait Faik Abasıyanık