Bir ev yapmayı başarabilmek ve bunu ilk başta kendimize göstermek için yaptığımızı düşünüyorum. Çünkü o evde yıkılsa bile o evi yapmayı başardığımız için mutluyduk. "Bende ev yaptım biliyor musun?" Derdik kendi aramızda. O evin içinde mutsuzluk yoktu sadece eğlenmek için yapılmış bir evdi. Yıkılacağını bile bile yapar severek oynardık. Değerdi