Sizde yaptınızmı?
Çocuk iken neden yastıktan yorgandan ev yapardık?
·
2 +1'leme
·
4.820 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Artık hayatım boyunca orada yaşayacağıma inanırdım ta ki birileri gelip güzelim evimi başıma yıkana kadar.. 🥹😅
Ercan
Gönderi Sahibi
Belediye kaçak yapıya izin vermemiş
Babam bizi amele olmaya hazırlıyordu belki ondan😂😂
Ercan
Gönderi Sahibi
Oldunmu amele
Bir ev yapmayı başarabilmek ve bunu ilk başta kendimize göstermek için yaptığımızı düşünüyorum. Çünkü o evde yıkılsa bile o evi yapmayı başardığımız için mutluyduk. "Bende ev yaptım biliyor musun?" Derdik kendi aramızda. O evin içinde mutsuzluk yoktu sadece eğlenmek için yapılmış bir evdi. Yıkılacağını bile bile yapar severek oynardık. Değerdi
Ercan
Gönderi Sahibi
Yeni nesil pek bilmez
Ben nedenini hatırlamıyorum ama sürekli yapardım 😃
Ercan
Gönderi Sahibi
Sende mühendis tipi var bro ondandır
Bizimkilere katlanamayıp kendime ait bir yer yapmak muhtisim
Ercan
Gönderi Sahibi
Kaçış yeri🤔
Reklam
Pedagojik açıdan düşünürsek çocukların küçük ve korunaklı alanlar oluşturmasının güven duygusuyla ilişkili olduğu söylenir. Belki bunun bir kısmı anne karnındaki güvenli ortamın bilinçdışı bir yansıması da olabilir 😌