·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2018 12:18 Arda Erel’in okuduğum ikinci kitabı. Bu kitabında sanki karşılıklı oturup konuşuyor, sorularımı duymuşcasına cevaplar verdiğini görerek okuduğum bir kitaptı. Terapi gibi oldu. Okumanızı tavsiye ederim.