·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2018 18:51 Gerçekten çok güzel bir kitaptı. Stefan Zweigh bu kitapta vatan sevgisini anlatmış. Vatanın için savaşır mısın yoksa özgürlük senin için daha mı değerli bunu anlatmaya çalışmış. Ben çok beğendim ve herkese okumasını kesinlikle tavsiye ederim...