8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2026 25. kitabı
Basit ama keyifli bir manga. Ana yemek olarak değil ama atıştırmalık olarak gideri var. Vakit geçirmek için güzel bir kitap. Herkese keyifli okumalar dilerim.
Her Şeyi Savuştur - Cilt 1Nabeshiki · Tokyo Manga Yayınevi · 20264 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.