Melih Antepli
@MelihAntepli
Takip Et
8/10
·
184 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2026 25. kitabı
Basit ama keyifli bir manga. Ana yemek olarak değil ama atıştırmalık olarak gideri var. Vakit geçirmek için güzel bir kitap. Herkese keyifli okumalar dilerim.
Her Şeyi Savuştur - Cilt 1
Nabeshiki · Tokyo Manga Yayınevi · 2026
4 okunma
4 beğeni
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap