Necip Fazıl hayran olduğum bir şahsiyet. Fakat bu kitap beni hiç ama hiç sarmadı.
Kitabın yarısına kadar ben ne okuyorum diye düşünerek geçti. Diğer yarısı da boşver konuyu anlayamasamda başlamışken bitireyim diye geçti.
Kitap bana ne kattı diye soracak olursanız maalesef hiçbirşey. Belki de ben anlayamadım gerçekten güzel bir kitaptır bilemiyorum.