Kitaba başlamadan önce biraz ne incelemeler yazılmış diye onları inceledim ve bazı kişilerin kitabı anlamadıklarını okudum. Kitabı bitirdikten sonra bu yorumlar bana ilginç geldi. Çünkü kitapta anlaşılmayacak bir şey toktu. Bir daha okumalarını tavsiye ederim onlara ama kafaları kalabalık değilken ve sesli bir ortamda olmadan.. kitaba gelecek olursak; hüzünlüydü fazlasıyla. Ve bence yazar karakterleri o kadar net geçirdi ki nasıl davranan,hangi tarzda karakterlere sahip olduklarını kafamda belirginleştirdim. Hüzünlü ama güzeldi. Akıcıydı. Kitapta hem isyan vardı,hem yetersiz hissetme, hem yetişememe hepsini hissediyorsunuz. Emin olduğun bir şeyde korkuya yer vermemeli insan. Ve hayatta da önce emin olmaya odaklanmalı. Yoksa sadece o boş tren rayların çekmeye mahkum oluruz.. Cem Tunçer