8/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2026 11. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 06 Haziran 2026 00:53
Kitaba başlamadan önce biraz ne incelemeler yazılmış diye onları inceledim ve bazı kişilerin kitabı anlamadıklarını okudum. Kitabı bitirdikten sonra bu yorumlar bana ilginç geldi. Çünkü kitapta anlaşılmayacak bir şey toktu. Bir daha okumalarını tavsiye ederim onlara ama kafaları kalabalık değilken ve sesli bir ortamda olmadan.. kitaba gelecek olursak; hüzünlüydü fazlasıyla. Ve bence yazar karakterleri o kadar net geçirdi ki nasıl davranan,hangi tarzda karakterlere sahip olduklarını kafamda belirginleştirdim. Hüzünlü ama güzeldi. Akıcıydı. Kitapta hem isyan vardı,hem yetersiz hissetme, hem yetişememe hepsini hissediyorsunuz. Emin olduğun bir şeyde korkuya yer vermemeli insan. Ve hayatta da önce emin olmaya odaklanmalı. Yoksa sadece o boş tren rayların çekmeye mahkum oluruz.. Cem Tunçer
1000Kitap
Melanie Klein, Melanie Klein!Cem Tunçer · Budala Kitap · 2026760 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.