Kitaptan bana en faydalı bulduğum bilgi egemen güç halk olursa ve herkesin eşit söz hakkı olursa ve ceza herkese eşit uygulanırsa kimse adalet duygusuz veya kendini vatana ait hissetmeden yaşamaz bence herkesin okuması gereken bir kitap bu kitabı okuyan malum partiden olmaz bu konuda bu kadar iddaliyim