Evet, boşum
1000Kitap
··
242 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kimileri için yaz dolu dolu, unutulmaz ve eğlenceli geçiyor. Tabi bunun yanı sıra yazı evde geçirmek zorunda olanlar da var. Bilmiyorum neden böyle ama ben nerdeyse her yaz beynimi susturup , resetliyorum. İstesem bile bişeylere ne kafa yorup düşünebiliyor, ne de bişeylere dahil olamıyorum. Yani sanırım bu iyi bişey olsa gerek ( durmadan düşünen biri için ).
Bunu neden anlattım bilmiyorum ama bu şarkı da bana bunu andırıyor sanırım.