Kimileri için yaz dolu dolu, unutulmaz ve eğlenceli geçiyor. Tabi bunun yanı sıra yazı evde geçirmek zorunda olanlar da var. Bilmiyorum neden böyle ama ben nerdeyse her yaz beynimi susturup , resetliyorum. İstesem bile bişeylere ne kafa yorup düşünebiliyor, ne de bişeylere dahil olamıyorum. Yani sanırım bu iyi bişey olsa gerek ( durmadan düşünen biri için ).