Ah Adelaide :( Bu kitaba başlarken çok inceleme vs okumadım o yüzden ergen genç kız aşkı gibi bir şey olduğunu sandım ama asla öyle değilmiş. Baya bi ıssız adam sendromu yaşayan bir erkek tarafından Adelaide in psikolojik olarak istismar edilmesi var. İstismar ağır bir laf kalabilir diye düşünenler olabilir ama tam olarak budur bence. Siz siz olun ne istediği belli olmayan, sizi önceliği yapmayan, kendine güvenli duygusal limanı gören, sorumluluk alamayan, eski ilişkilerini unutamamış biriyle beraber olmayın. Özellikle de aileniz olmayan hiçbir erkek için önceliklerinizi onun etrafında şekillendirmeyin. Değerinizin farkına varın ve bir ilişkide sevgi saygı talep etmenin, karşı tarafın da sizi değerli hissettirmesi gerektiğinin farkında olun. Hayatınıza böyle erkekler girdiyse ve hala varsa lütfen bu kitabı okuyun. Çünkü içindeyken anlamıyorsunuz ve anlamamakta da ısrarcı olabiliyorsunuz. Benim de hayatıma böyle erkekler girdi ama çok şükür kendimi kullandırmadım müsaade etmedim. Şimdi 3. bir göz olarak okuyup bakınca ne kadar üzücü acınası bir şey olduğunu anladım. Keşke hayatıma girmelerine müsade bile etmeseymişim dedim. 18-20 yaş civarı genç kızların kesinlikle okuması lazım. Kitabın ortaları biraz yavaşlıyor ama devam edin sıkılmayın. Ayrıca Adelaide in genç kızlık şeyini de çok sevdim, ilgi alanları arkadaşları olsun o dönemin (2018-2019 civarı) trend olan dizi film kitapların işlenmesi falan. Adelaide kesinlikle İngilterede gerçekten yaşamış olan bir karakter gibiydi yani. Hatta yazar kitabın başında kesinlikle hiçbir gerçekçi öge içermemektedir falan diyor da bana bu hikayeyi arkadaşım anlatsa tanıdığım biri dese inanırsın yani.