Kitap benim bakış açımla tek kelime ile müthiş. Yazar kalemi çok iyi okurken akıyor ve bir günde bitiriyorsunuz oldukça güzel ve ilham verici sol ayağım veya şeker portakalı okuyup seven biriyseniz kesinlikle tavsiye ediyorum. Yan karakterler çok iyi işlenmiş bakış açısı büyüyüp küçüklüğünü yazan biri değilde sanki gerçekten bir çocuk yazmış gibi bize olayları saf ve temiz bir şekilde aktarıyor. Dürüst olmak gerekirse peltekliğim sebebiyle baş kahramanı ile empati kurmakta zorlanmadım. Kendisinin bana ilham olduğu gibi bir çok kişiye daha ilham verdiğini düşünüyorum. Okumanızı içtenlikle tavsiye ederim.