Bilim dünyası 1929'a kadar bonoboyu tanımadığı için tüm insan doğasını şempanze vahşeti ve erkek egemenliği üzerine kurmuştur. Oysa bonobo üzerinden kurulacak bir antropoloji, cinselliği, empatiyi ve işbirliğini temel alacaktı. [...] kadının cinselliğini kontrol etme ve mülkleştirme dürtüsü insanın "asli doğası" değil, bu tamamen tarım devrimiyle başlayan yapay sosyoekonomik koşullara (özel mülkiyet dünyasına) verilmiş geçici bir tepkidir sadece.
1 alıntı·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.