An itibari ile kitabı bitirdim. İlk 100.sayfalara kadar gizem var ama aksiyon pek yok. Ama o gizem havasıyla zaten o sayfalar rahatça, merakla okunuyor. 100.sayfalardan sonra da merak iyice kabarıyor ve kitap akılda soru kalmayacak şekilde bitiyor. Kitabı beğendim. Zaten Jules Verne sevdiğim bir yazar. Kısacası kitabı tavsiye ederim.