uygulamayı ilk düzenli kullandığım zamanlar 2022 sonuydu. o sene okuduğum kitaplara baktım biraz. harika bir seneymiş gerçekten. Witcher serisini okumuşum, Dune serisini okumuşum, Robot serisini, Vakıf serisini ve birçok tekli bilim/fantastik kurgu kitabını okumuşum. Witcher benim en sevdiğim seridir zaten, Dune en sevdiğim bilimkurgu serisidir. ve o sene okuduğum 74 kitaba bakınca gerçekten zevk ala ala, sonraki sayfaları merak ede ede okuduğumu hatırlıyorum. şimdi ise okuduğum son kitaplara bakıyorum, ya şiir ya tarih/araştırma. kitap okumaya tarih kitaplarıyla başlamış biriyim elbette çok seviyorum o alanı, sevmesem bile merakım okutur zaten ama uygulamayı ilk kullandığım zamanlardaki heves ve merakım resmen ölmüş. yine okuyorum, geçen sene ameliyat olup 45 gün yattığım aralıkta 90'a yakın kitap okudum ama o eski zamanlar gibi değildi. o zamanlarda yazdığım bir hikaye vardı -o zamanlar çok fazla hikaye/deneme/şiir yazardım-, bu seriyle benzer mantıkta bir hikayeydi, onun için belki o zamanlara ufak bir döndürür diye bu seriyi okuyacağım. ilk 3 kitabı okuyacağım, 4 ve 5 bende var ama onlar ayrı bir hikaye anlatıyor ve 6 ile 7.kitap onların devamı olacak ancak Kral Katili Güncesi travmamdan dolayı 6 ve 7.kitabın çıktığı günleri görürsem o zaman okurum.